Tolong Klik Sini Jap

Tuesday, November 15, 2011

Yusry & Lisa Surahani kahwin 2012?

betul ker apa tajuk entry nih? jangan ingat cikgu tak ambik tau dunia hiburan yer.. sejujurnya memang sejak kerja dan ada anak-anak ni minat untuk membaca cerita-cerita dunia hiburan ni dah tinggal 5% jer lagi. tapi kalau ada berita yang melibatkan artis-artis yang pernah aku minat zaman aku sekolah dulu, kadang-kadang tu aku baca jugak entry tu sampai habis. 

artis yang aku maksudkan kali ni ialah Yusry dengan Lisa Surihani. dulu aku tak kenal sangat siapa Lisa Surihani ni masa mula-mula baca gossip diaorang. lepas google baru aku tau rupa-rupanya AYU dalam cerita Lagenda Budak Setan tu.. memang lawa dia ni. so, sesuai la dengan Yusry jejaka yang pernah jadi idaman Malaya satu waktu dulu.

hari ni aku terbaca berita yang mengatakan diaorang akan berkahwin tahun 2012. dan ASTRO dah pun dapatkan hak ekslusif untuk menyiarkan majlis perkahwinan diaorang nih.. harap-harap jodoh diaorang berpanjangan la hendaknya..

No comments:

Post a Comment