Tolong Klik Sini Jap

Wednesday, November 9, 2011

Detik Permulaan

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pebaca blog ku ini. Balik jer dari klinik tadi tak tau kenapa tiba-tiba hati ini begitu membara nak menulis semula... mengasah bakat aku yang dah lama terpendam. Ingat lagi, rasanya kali terakhir bakat terpendam aku ni aku gunakan adalah masa aku menamatkan tingkatan 5 kat SAB (SMK Aminuddin Baki) dulu.. Memandangkan sekarang aku sedang bercuti panjang, aku merasakan banyak masa aku yang terluang. so, sebagai permulaan ni aku akan menceritakan aktiviti harian aku sebagai ibu yang tengah berpantang aka bercuti dan mengimbau detik-detik kenangan dalam hidup aku sepanjang bergelar seorang insan. tak best rasanya entry permulaan kalau aku tak memperkenalkan diri aku dan family...
ni lah 'aku'.. membawa nama Siti Khalijah sepanjang memijak bumi Allah ini...:)


ni pulak gambar insan-insan yang paling aku sayang dalam hidup aku selepas abah dengan mak aku.. walaupun diaorang dah takder, tapi abah dengan mak tetap bertahta di hati aku untuk selamanya...

suami aku Saipuzan.. anak sulong aku Syauqi Marzuq, puteri tunggal aku Irdina Arissa dan sorang lagi permata hati aku yang baru melihat dunia ni Fahmi Aqasha...

Sampai sini dulu entry aku untuk permulaan. Sebelum korang boring. hehe.. Salam Perkenalan dari aku untuk semua.. Oppsss... sebelum terlupa ni pic wajah-wajah kesayanganku:

Syauqi, Papa, Irdina






Fahmi









No comments:

Post a Comment