Tolong Klik Sini Jap

Monday, November 14, 2011

Fahmi Sedut Gas...

hari yang ke 41... Walaupun ni anak yang ketiga, tapi ni la 1st time aku bawa anak pegi sedut gas sebab kahak yang banyak dalam badan dia. sebelum ni doktor ada bagi ubat. tapi tak berkesan untuk mencairkan kahak dia.ada beberapa kemungkinan yang aku rasa menyebabkan Fahmi susah sikit nak sembuh :
  • selalu kena cium oleh abang dan kakak dia (sebelum ni Irdina selsema. tapi dia dah ok, Fahmi plk yang tak elok-elok lagi sampai sekarang.)
  • sentiasa berkipas. kalau malam kipas terpaksa dipasang sebab Syauqi dan Dina akan berpeluh-peluh kepanasan kalau tutup kipas.
  • fahmi pun sekarang kalau aku matikan kipas akan meragam. bila aku pasang kipas baru dia senyap...
akibat dari kahak yang menyebabkan nafas dia berbunyi ni, sampai sekarang Fahmi tak cucuk lagi vaksin untuk baby sebulan. ni menyebabkan aku tak tau berapa berat Fahmi sekarang. namun atas permintaan ramai kawan-kawan kat FB yang nak tau berat fahmi bila aku uplod gambar terkini dia kat FB, aku pun sempat timbang dia sekejap tadi lepas ambik gas kat klinik.. berat Fahmi hari yang ke-41 adalah 5kg.. bila aku cek dari graf yang ada, berat ni menyebabkan Fahmi menghampiri garisan obesiti. aku kena start control dari sekarang la nampaknya... hehe .. berapa berat anak korang masa cek sebulan yer? jom share... ;)

No comments:

Post a Comment