Tolong Klik Sini Jap

Thursday, November 17, 2011

Begedil Idaman...

sepatutnya entry ni aku buat semalam.. tapi kerana terlalu sibuk aku pun tunda la ke hari ini... aku nak mengisahkan begedil yang aku kempunan nak makan sebelum aku bersalin hari tu.

al-kisahnya... sehari sebelum aku bersalin, aku shopping barang-barang dapur kat NSK. memang masa ni teringat-ingat dah nak buat begedil. tapi, dek kerana aku kepenatan naik turun tangga beberapa kali untuk mengangkat barang, aku dah tangguhkan niat aku tu.. konon-konon esok baru nak buat. tapi, nak dijadikan cerita, pagi tu juga aku bersalin kan Fahmi. so, harapan ku hancur...

tapi, semalam aku dah tak dapat mengawal diri. maklum la dah lebih 40hari ni boleh la try sikit-sikit semua yang pantang sebelum nih.. hehe. so, aku buka jer plastik kentang tu, kentang-kentang aku dah jadi macam ni: 
kentang yang berusia 44 hari lepas hari pembelian
 tapi, misi membuat begedil tetap kuteruskan jua.. inilah sebahagian hasilnya selepas aku kerja kan.. agak tergesa-gesa jugak sebab kadang-kadang Fahmi nangis minta ditemankan...

   
begedil idamanku... hehe

ok kawan-kawan.. sampai sini dulu coretan aku hari ni.. satu pesanan aku kalau nak buat begedil ni kentang kena goreng yer.. jangan rebus pulak.. sebab ada beberapa kawan aku gagal buat begedil ni sebab diaorang pegi rebus kentang-kentang tu..hehe

No comments:

Post a Comment